Stay connected

Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

Το μοβ που δεν ξέχασα!

"Σαλταπήδαααααα"!!! Οι κραυγές της μύγας Παναγιώτας ακούγονταν από το δρόμο. Ανοίγω την πόρτα και τι να δω! Η φίλη μου κάθιδρη να προσπαθήσει να βρει την ανάσα της και παράλληλα να ψάχνει στην τσάντα της για χαρτομάντηλα αφού τα δάκρυα έτρεχαν ποτάμι στα μάγουλά της, από τα εκατοντάδες μάτια της. "Τι έπαθες, μωρέ και φωνάζεις;", της λέω ψύχραιμα αφού ήμουν σίγουρη ότι η Παναγιώτα, πίσω απ' όλο το δράμα έκρυβε σίγουρα μια ηλιθιότητα!

"Άνοιξε την ντουλάπα σου και πέτα ότι μοβ έχεις." Τώρα ήταν η σειρά μου να χάσω την αναπνοή μου. "Τι λες, μωρή, παλαβιάρα;", της απάντησα και βουτώντας την από το χέρι την απομάκρυνα από την ντουλάπα, αφού οι διαθέσεις της ήταν κάτι παραπάνω από άγριες. Άλλωστε, τα μισά μου ρούχα είναι μοβ, αφού το συγκεκριμένο χρώμα κάνει υπέροχη αντίθεση στο πρασινάκι της επιδερμίδας μου! Η Παναγιώτα σωριάστηκε στον καναπέ και με κοίταξε βλοσυρά: "Greek Idol δεν είδες να φανταστώ". Σιωπή στο δωμάτιο. Περίμενα να δω πού θα καταλήξει η σουρεάλ συζήτηση που είχε αρχίσει με την δραματική είσοδο της μύγας. "Η Έλλη Κοκκίνου εμφανίστηκε στην πρεμιέρα με μοβ φόρεμα, την είδε η Κορομηλά κι έβγαλε φλύκταινες, αφού το θεωρεί σούπερ γρουσούζικο χρώμα". Το ΄ξερα ότι η κουβέντα είναι διάλογος από τη "Φωλιά του κούκου". "Ωραία και που ...κολλάει το μοβ της Έλλης με μένα, ρε μυαλοφυγόδικη;", τη ρωταω γελώντας, αφού μόνο ο Αλμοδόβαρ έλειπε από το σπίτι, να σκηνοθετεί μια μύγα και μια σαλταπήδα. "Ξέρεις τι έπαθε η Έλλη όταν έφυγε από το στούντιο; ΚΑΙ τράκαρε με το αυτοκίνητό της ΚΑΙ της έσπασε ο καθρέφτης στο καμαρίνι της.".

Δεύτερη σιωπή, αυτή τη φορά μεγαλύτερη σε διάρκεια. Η Παναγιώτα είχε ανακτήσει την ψυχραιμία της κι εγώ προσπαθούσα να επεξεργαστώ τις πληροφορίες που μου αράδιαζε στο σαλονάκι μου η φιλενάδα μου. "Ρε συ, λες γι' αυτό να έχω καταδικαστεί σε σχέση με τον Σβίγγο", τη ρωτάω όσο πιο σοβαρά γινόταν. "Λες γι' αυτό η γιαγιά μου να έγραψε τραγούδι για τη Γιουροβίζιον, αλλά την απέρριψαν μαζί με τον Γιάννη Σαλιγκαράκη;". Το πρόσωπο της Παναγιώτας προς στιγμήν φωτίστηκε, αλλά όταν κατάλαβε ότι τη "δούλευα" άρχισε να φουντώνει κι οι κεραίες της πήγαιναν πέρα-δώθε σαν τις ρακέτες του Λάτσιου. "Ε δε τρώγεσαι με τίποτα εσύ! Κάτσε εκεί με τα μοβ σου να σε κατατρέχει τπ κακό το ριζικό, η καμιά σου η τύχη", τσίριξε! "Τον κακό σου το φλάρο" της είπα κι άρπαξα το μοβ μπουφανάκι μου. Χτύπησα την πόρτα πίσω μου και βγήκα στον κρύο- αλλά καθαρό- αέρα να ηρεμήσω. Λίγη ώρα αργότερα συνήλθα στο παγκάκι απέναντι από τη φωλιά μου, με την Παναγιώτα να μου κάνει αέρα. Κανείς δεν μου είχε πει ότι ξεκίνησαν τα έργα για το φυσικό αέριο έξω από τη φωλιά μου. Μήπως η Ρούλα το ήξερε; Η Έλλη ίσως;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου