Stay connected

Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

Κωστάκη, η Sony κλαίει!

Τον τελευταίο καιρό πάσχω από αϋπνίες. Ξαπλώνω στο κρεβάτι μου και γυρίζω σαν αρνί στη σούβλα, σαν τον Σούλη τον νυχτοπεταλούδα, που στροφιλίζεται γύρω από τη λάμπα έξω από τα δικαστήρια της Ευελπίδων. Προσπαθούσα να καταλάβω γιατί δεν με παίρνει ο ύπνος, ή όταν τελικά με πάρει, γιατί τινάζομαι επάνω σαν ελατήριο, λούτσα στον ιδρώτα.

Χθες, μέσα στην αϋπνία μου λοιπόν, αποφάσισα να πάρω το λάπτοπ μου και να πάω στο σαλόνι να χαζέψω λίγο το net-a-porter, μήπως και ψώνιζα κάτι για το γάμο της Παναγιώτας της μύγας. Έκλεισα την πόρτα της κρεβατοκάμαρας για να μην μ’ ενοχλεί το ροχαλητό του Σβίγγου κι άρχισα το surfing. Και να! Βρήκα την αιτία που με κρατούσε μακριά από την αγκαλιά του Μορφέα!

Ο Ευάγγελος Αντώναρος μίλησε, λέει, στην ΕΤ3 και είπε τόση σιγουριά που θα έκανε ακόμη και τον Τρύφωνα Σαμαρά να χλομιάσει, ότι ο Κώστας Καραμανλής θα «κατεβεί» ξανά υποψήφιος στη Θεσσαλονίκη, στις επόμενες (όταν γίνουν) εκλογές!

Αυτό ήταν! Ξαφνικά είδα λευκό φως να απλώνεται μπροστά μου, τα ποδαράκια μου άρχισαν να με γαργαλούν από τη χαρά τους (δρουν αυτόβουλα σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις) και οι κεραίες μου άρχισαν να κουνιούνται πέρα δώθε. Ο Κωστάκης δεν θα πάει τελικά στην Ιαπωνία, όπως διέδιδε κακοπροαίρετα ο αλλοδαπός μεταξοσκώληκας Σουπλέκο Ζιπουνάκι που δουλεύει στο υφαντουργείο της Κίτσας της Πασχαλίτσας! Έλεγε ότι οι Ιάπωνες της Sony έκαναν πρόταση στον πρώην πρωθυπουργό μας να δουλέψει γι’ αυτούς πάνω στο project του νέου Play Station, αλλά τελικά πήραν έναν από τη Nintendo που τους ήρθε οικονομικότερος. Βλέπετε, δεν τους ζητούσε τριάμισι κιλά παϊδάκια την ημέρα για του «τονώσουν την έμπνευση», όπως ζητούσε ο Κωστάκης.

Ευθύς, σηκώθηκα πετώντας το λάπτοπ από τα χέρια κι έτρεξα να πιάσω το τηλέφωνο, να πάρω την Μπάμπω μου που έχει πάει στη Θεσσαλονίκη για προσκύνημα σε μια εκκλησία (δεν θυμάμαι πώς μου την είπε), που έφερε τα λείψανα της Αγίας Σκνίπας της γοργοπετούσας από την Καππαδοκία. Το τηλέφωνο της άρχισε να καλεί και το ringtone «Υπάρχει καλύτερη Ελλάδα και τη θέλουμε» άρχισε να ηχεί στ’ αυτιά σαν το «Ετίναξα την ανθισμένη αμυγδαλιά». Δεν το σήκωσε ποτε (θα ήταν σε αγρυπνία) και τότε της άφησα μήνυμα στον τηλεφωνητή. «Έλα, γιαγιά, η Σαλταπήδα είμαι. Ο Κωστάκης θα βάλει ξανά υποψήφιος στη Θεσσαλονίκη, πες το στις φίλες σου στην εκκλησία».

Με χαμόγελο πήγα στην κρεβατοκάμαρα, ξάπλωσα δίπλα στον Σβίγγο που εξακολουθούσε να ροχαλίζει κι έκλεισα τα μάτια μου. Νομίζω ότι στα πέντε λεπτά έβλεπα και όνειρο! Τον Κωστάκη να οδηγεί ένα από τα αυτοκίνητα του WRC και τον Άντονι Σαμ να κρατάει το χειριστήριο του PS3…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου