Stay connected

Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

Σβίγγο εσύ superstar!


1...2...3....test....test....this is Svigos speaking....

Α ώστε εδώ ξημεροβραδιάζεται η Σάλτα. Που μου το παίζει φίρμα και "διαμορφωτής κοινής γνώμης". Ναι, αυτό μου είπε προχθές όταν της ζήτησα να κάνουμε τρελίτσες, "έχω κεραιόπονο και αύριο έχω να γράψω άρθρο, είμαι πλέον διαμορφωτής κοινής γνώμης", μου ξεφούρνισε. Εγώ έμεινα να την κοιτάζω ξεβράκωτος, γιατί το μόνο διαμορφωτή που ήξερα ήταν ένα εξάρτημα στην τηλεόρασή μου. Είχε χαλάσει τις προάλλες, την πήγα στο Βρασίδα το Γρύλο, που είναι και κολλητάρι και μου λέει, "μην ανησυχείς, έχει χαλάσει ο διαμορφωτής".

Δεν σας έλεγα αυτό όμως έτσι; Τι σας έλεγα; Α, ναι, τώρα καταλαβαίνω γιατί όλο το δάσος όταν περπατάω στα μονοπάτια με κοιτάει και γελάει. Τα βγάζει όλα στη φόρα η σουρτούκω για το αίσθημα μας να πούμε. Τη μια μου πετάει η Παναγιώτα η Μύγα "καλό το μανίκι που έφαγες προχθές Σβίγγο; Να ευχαριστείς το Ψειριάδη!", κλείνοντάς μου το μάτι. Την άλλη με κοροϊδεύει ο Ψύλλος και μου λέει "τι έγινε Σβίγγο, την πασάλειψες την κάμπια;" κι εγώ νομίζω ότι με παρακολουθεί πλέον η σκορπιοδασονομία γιατί πριν μερικά χρόνια είχα κάνει ένα λαθάκι, με παρέσυρε ο Άκης ο Ακρίδας (άλλο κολλητάρι) και κλέψαμε κάτι σπόρους από ένα χωράφι...δεν σας έλεγα αυτό όμως έτσι;

Τι σας έλεγα; Α, ναι. Ήρθε λοιπόν η ώρα να πάρω το αίμα μου πίσω. Θα σας πω κι εγώ μια περιπέτειά μου. Επειδή λοιπόν η Σάλτα δεν με ικανοποιεί σεξουαλικώς, αποφάσισα να πάω στο casting του Τσοντολάκη του μεταξοσκώληκα που κάρβουνο πιάνει στα χέρια του και μετάξι γίνεται! Ο Τσοντολάκης λοιπόν είναι παραγωγός ταινιών υψηλής αισθητικής που πουλάνε σαν τρελές! Το πουλέν του είναι η Ζούλια η πεταλούδα και στην τελευταία ταινία η υπόθεση είναι πάρα πολύ απλή: Ψάχνει έντομα να "ξέρουν να χειρίζονται καλά τις κεραίες τους και όχι μόνο..."

 Πήρα λοιπόν τον Άκη, το Βρασίδα και 2-3 άλλους μόρτες και κατηφορίσαμε το ρυάκι προς τη παραρυάκια βίλα που θα γίνονταν τα γυρίσματα. Όταν φτάσαμε εκεί είδαμε πολύ κόσμο. Δύο μαύροι μπάμπουρες  με κάτι...κεραίες ΝΑΑΑΑΑΑ με το συμπάθιο, τριγυρνούσαν από 'δω κι από 'κει και ρωτούσαν τους πάντες "Εσύ Ζούλια; Εγκώ πηντήξει εσένα;" και ορμούσαν πριν καν τους απαντήσεις. Στο τσακ γλυτώσαμε τον Άκη από τα ποδαράκια του ενός μπάμπουρα αν και αργότερα ο Άκης μας εκμυστηρεύτηκε ότι δεν ήταν πόδι αυτό που τον ακούμπησε.
Λίγο παραπέρα τριγυρνούσε ο Τσοντολάκης μιλώντας συνεχώς στο κινητό του και προσπαθώντας να ικανοποιήσει τις παράλογες απαιτήσεις της σταρ του. Η Ζούλια είχε αράξει κάτω από ένα φύλλο και είχε ένα τρίτο μπάμπουρα να της κάνει αέρα.

Πλησιάσαμε λοιπόν ένα σαμιαμίδι που φαινόταν ότι είναι της παραγωγής και τον ρωτήσαμε πού να πάμε για το κάστινγκ. Το σαμιαμίδι, μας κοίταξε από τις κεραίες μέχρι τα πατουσάκια μας και αμέσως ένα ξινισμένο υφάκι εμφανίστηκε στα βαμμένα μάτια του. "Τι'ναι τούτο καλέ;" αναρωτήθηκε γεμάτο χάρη. "Γιατί δεν σου γεμίζουμε το μάτι;" αρπάχτηκε ο Βρασίδας. "Μμμμμμμμμ, θα δείξει" απάντησε σπάζοντας την άκρη του μπροστινού του ποδιού προς το μέρος μας με αξιοθαύμαστη ευλυγισία. "ΓΔΥΘΕΙΤΕ" ακολούθησε η διαταγή που μας έκανε όλους να ασπρίσουμε! "Τι, εδώ μπροστά σε όλους;", είπα εγώ. "Καλέ αν παίξετε θα σας δει όλο το δάσος να το κάνετε με τη Ζούλια, τώρα σας πιάσαν οι ντροπές;" απάντησε αρκετά αφοπλιστικά.

Αρχίσαμε κι εμείς δειλά δειλά, να τα βγάζουμε. Όταν βρεθήκαμε τσίτσιδοι μπροστά του, μια στιγμή απόλυτης ησυχίας  (που μας φάνηκε για αιώνας) ακολουθήθηκε από τα τρανταχτά του γέλια! "Καλέ τι είναι αυτά τα κλαδάκια που έχετε; Πώς θα σας βγάλουμε στο γυαλί; Εμείς θέλουμε κορμούς σαν αυτόν" και μας έδειξε το σημείο όπου βρισκόταν ένας μαύρος μπάμπουρας που μόλις είχε βγει από τη βίλα. "Τι, σαν αυτόν που κάθεται ο μπάμπουρας;" ρώτησα εγώ. Το σαμιαμίδι συνέχισε να γελάει υστερικά και μας είπε "Καλέ δεν κάθεται πάνω στον κορμό, τον έχει πάντα μαζί του!!!".

Γουρλώσαμε όλοι τα μάτια, μαζέψαμε τα σώβρακά μας και κάναμε να φύγουμε ταπεινωμένοι. Το σαμιαμίδι όμως με τράβηξε λέγοντας "Εσύ ομορφούλη μας κάνεις. Πήγαινε να ετοιμαστείς".
Για να μη σας τα πολυλογώ κι επειδή όπου να 'ναι θα σκάσει η Σάλτα στο σπίτι, έμεινα, έγινε το γύρισμα, την κανόνισα τη Ζούλια ίσα με 7 φορές (χωρίς τα retakes, είδατε έμαθα και την ορολογία του γυρίσματος) και γύρισα υπερήφανος σπίτι όπου κανόνισα και τη Σάλτα άλλες 4 φορές (λόγω κούρασης). Δυστυχώς όμως στην κασέτα που κυκλοφόρησε κόψανε τη σκηνή μου γιατί είπανε ότι "επισκίαζα τους μαύρους μπάμπουρες" κι έτσι έχασα την ευκαιρία να αποδείξω στη Σάλτα και σε όλο το δάσος την αξία μου.

Αν δεν με πιστεύετε όμως ρωτήστε τη Ζούλια...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου