Stay connected

Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

"Το παλιό μου walkman,το χαρίζω σε σενα"!

Σήμερα,με τέτοιο κρύο,δεν εχω όρεξη να βγω καν απο το hand made κουκούλι μου. Λέω να αράξω,και να ακούσω το νεο hit της εποχής,που θα κάνει πάταγο και όλοι θα μιλάνε γι αυτό! Τι? Οχι βρε κουτά μου,ποιό τραγούδι της Eurovision, εγώ δεν είμαι της μεταμοντέρνας αισθητικής (τώρα,το ποιοί ήταν...αυτό είναι άλλου ραβίνου ευαγγέλιο..):μιλάω για τη νέα ξανα-μόδα της εποχής, των κασετών που ξεσκεπάζουν την βρωμιά στο ποδόσφαιρο,στο μπάσκετ,στο χάντμπολ και το μπάντμιτον.
"Ξανα-μοδα", γιατί μπορεί εγω να μην εχω και πολυ δυνατή μνήμη,αλλα η μπάμπω μου η Σαλταπηδογραία,θυμάται οτι πολλούς χειμώνες πριν βγω απο το αβγό μου,είχε κυκλοφορήσει ξανά κασέτα ,με κομπιλέϊσον διαφόρων καλλιτεχνων,αλλα με τον ιδιο σκοπό:τη διάσωση του ελληνικού αθλητισμού απο τους κακούς δράκους! Σαν παραμύθι μου ακούγεται ακόμα και τώρα,με ιππότες που κρατούσαν Σπαθ(ι)α,σκότωναν τους αντιπάλους τους και μέναν μόνο τα Κόκκαλ(ιαρης)α τους στη γη,και τέτοια μαγικά.Ολοι οι ήρωες στο τέλος, αφού περνούσαν απο τη Ζούγκλα τελικά κατέληγαν να γίνουνε θρυλοι,μυθοι,παραδόσεις...
Ολα αυτά φυσικά συμφωνα με τη Μπαμπόγρια.Ποιός ομως δεν θα ήθελε νεα κατορθώματα των παιδικών του ηρώων -ή,εστω των απογόνων τους- στην νεα αναζήτηση του χαμένου ιερού δισκοπότηρου (ή μαλλον, δισκο-Κούπας,μιας και αυτή πλέον αναζητουν ολοι σε αυτο το άμοιρο ποδόσφαιρο)? Και, τι καλύτερο απο το να διαβάζεις για τις νεες περιπέτειες των ηρώων σου απο το να τις...ακούς??
Να'μαι λοιπόν κι εγω, φορώντας τα 40 ζευγάρια τερλίκια μου και τις πιζάμες μου,εχοντας ζητήσει αδεια γιατι δεν μπορουσα να φτασω στη δουλειά λογω παγετού (χαχαχα, suckers!), και φοράω τα walkman μου ξανά,για να ακούσω -και ,φυσικά να μεταφέρω και σε σας, αγαπημενοι αναγνωστες- την νεα saga των ιπποτών της ελεεϊνής τραπέζης! Ιδού!

-Κόμης Μπεόδουλος: "Δον Βαρύτατε, η αυτοκρατορία βρίσκεται σε κίνδυνο. Στα βόρεια σύνορά μας, η πράσινη στρατιά των βαζαιλαίων απειλεί να εκπορθήσει το κάστρο των Αρείων, και να κατακτήσει τρία ακόμα πολύτιμα πετράδια που θα χρησιμοποιήσει για να φτιάξει το υπέρτατο σπαθί που θα κρατησει ο κολασμένος φουστανελοφόρος Σισέους απέναντι στα παλικάρια μας!Δεν μπορουμε να αντεξουμε ενα τετοιο χτύπημα.Κάτι πρέπει να κάνουμε!"

-Δον Βαρύτατος:"Τι προτείνεις λοιπόν,σατανικέ Μπεόδουλε?? Η κοκκινομάχοι μου ειναι δυνατοί,αλλα ποτέ μου δεν είπα όχι σε λίγη μαγική παρέμβαση απο τους θεούς! Εξάλλου,ποιόν θα βοηθούσαν οι θεοί,αν όχι την ομάδα που τους τιμάει συχνοτερα,ανεβαινοντας καθε χρονο στον Όλυμπο?"

[Απο το βάθος, ένα γέλιο αχνακούστηκε..."Χο-χο-χο"]

-Κόμης Μπεόδουλος:"Δεν είναι εύκολα τα πράγματα αφέντη"(ενα γρύλισμα ακούστηκε μετά την τελευταία λέξη)."Ισως να πρέπει να επικαλεστούμε δαίμονες που ειχαμε αποφασισει να ξορκίσουμε το καλοκαίρι της ενθρόνισής σας! Ισως....ο δαίμων Νταλουκέους,με τον αδερφό του Κάκουσους να μπορουν να κάνουν τη δουλειά για μας!Θα χρειαστούμε 40 αργύρια (δεν θυμαμαι και την αναλογία στο χρηματηστήριο με τα δηνάρια),τη καρδιά ενος γενναίου πολεμιστή που θα θυσιαστεί,και να περιμενουμε την εαρινή ισημερία..."

[Και πάλι,αχνα απο το βάθος ακούγεται μια βαριά φωνή να λέει "Μη ξεχάσεις το αίμα παρθένας,αγαπούλα!"]

Εδω ενας οξυς θόρυβος δείχνει οτι η μαγνητοφώνηση σταμάτησε,και συνεχίζεται με κάποιον να μιλά με στριγγή φωνη

-Υποκόμης Βατίδης:"Αυτά λοιπόν,μεγαλε Πατέρα όλων μας,μελανοπώγωνα και κύριέ μου επεσαν στην αντίληψή μου.Με την προχωρημένη μαγική μέθοδο της ηχώ-γραφικής, κατάφερα και συνέλεξα τους ψιθυρους των αντιπάλων σας-που χώμα να πιάνουν,και καμμένα διαρκείας να γινονται-, και σας τα μεταφέρω,εντελώς αφιλοκερδως!!! ξέρετε εξάλλου το ποσο πιστός είμαι σε σενα αφέντη μου" (κατι περίεργοι υγροί και κάπως γλειώδεις ήχοι ακουστηκαν. κάνοντάς με να αναγουλιάσω κομματάκι)

-Πατερόβγενος:"Να,ναι,ξέρω πιστέ μου νάνε, εισαι τόσο πιστός, που όποιος σου υποσχεθεί να κάνει αυτόνομο το μικρό σου καπετανάτο της Πανάχας, θα του πούλαγες την μάνα σου και τη μανα των παιδιών σου.Α, και άλλη φορά,σε παρακαλώ,μην πηδάς το κάγκελο του κάστρου,εχουμε και πόρτα.Ειδαμε και πάθαμε να σε βγάλουμε απο την τάφρο πριν σε αναλάβουν οι αλιγάτορες!"

-Φον Δημητράκης:Νομίζω οτι ηρθε η στιγμή να κατακεραυνώσουμε την κοκκινη δυναστεία,και επιτέλους να πατάξουμε τους πουθενάδες.Θα τυπώσω δεύτερο φύλλο του "Πράσινου Κήρυκα", με την μαγική επίκληση "Σι-σεξ", γραμμενη 48 φορές, και την λέξη "πελάτιους" 94! Απλά...να ρωτήσω πρώτα τον μπαμπά μου αν μπορώ να χρησιμοποιήσω αυτό το ξόρκι,ή θα με μαλώσει όπως τότε που εβαλα τις σκούπες να καθαρίσουν τον πύργο απο την λιπαντική ουσία που ειχε πλυμμηρίσει...

-Πατερόβγενος:"Μην με απασχολείς με ανοησίες μικρέ. Εδώ έχουμε μάχη μπροστά μας.Οσο και αν ο κατάσκοπός μας Κόντιους υποσχέθηκε να μας ανοίξει την κερκόπορτα του κάστρου των Αρείων,παλι ειναι δυσκολα τα πράγματα.Ισως...να πρέπει πρώτοι εμείς να καλέσουμε τον Νταλουκέους... Υπάρχει κάποιος που να ξέρει ροουμάνικους ψαλμούς εδω???"

...καπου εδω κόβεται η κασέτα.Ομως είχα ήδη αποκοιμηθεί, ονειρευόμενη μάχες, ξιφη,καταπέλτες που εκτόξευαν φλεγόμενες ανακοινώσεις και στρατούς καβάλα σε παπάκια, κρατωντας τεράστια πανό των αντιπάλων... Το προτείνω ανεπιφύλακτα σε κάθε εισαγγελέα που δεν ξέρει πως να κοιμήσει τα παιδάκια του,αλλά όχι τόσο στους πολύ ιδεολόγους, γιατί προβλέπεται να στεναχωριούνται στο τέλος.Γιατι τα παραμυθια μπορεί να κρύβουν αλήθειες,αλλα πρέπει να κρατάς τον μίτο της Αριάδνης.Και αυτός,δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να ειναι η ταινία μιας κασέτας!

(ΥΓ:Παρακαλώ,την επόμενη κασέτα,ας την κυκλοφορήσετε και σε CD.Πέφτουνε αμέσως οι μπαταρίες του walkman, και ποιός βγαίνει με τέτοιο ψόφο να αγοράσει άλλες???)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου