Stay connected

Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

"Χορεύει μπάλο σε καράβι που ...βουλιάζει"

Ήταν αρχές καλοκαιριού 2010. Ο φίλος μου ο Σβίγκος μου τηλεφώνησε για να με καλέσει σ' ένα πάρτυ. "Πού θα πάμε" τον ρωτάω, "στο πάρτυ που κάνει ο Λέων", μου απάντησε! "Ποιος Λέων;", απόρησα η άμοιρη, "ο Λέων της Μαριέττας, βλαχάρα", ούρλιαξε από την άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής ο Σβίγκος! Καλώς ή κακώς, δεν πήγα τελικά στο πάρτυ, αλλά λίγο καιρό μετά, έμαθα ότι είχε μεγάλη επιτυχία, γιατί εκτός του ότι ήταν καλεσμένη όλη η ναυτιλιακή κοινωνία (κι έχω βλέψεις προς τη θάλασσα, να το ξέρετε), έγινε στο θωρηκτό "Αβέρωφ" κι όσοι χόρεψαν shake εκείνο το βράδυ στο κατάστρωμα, παρήλασαν από εφημερίδες, μεσημεριανάδικα, απογευματινάδικα και κάθε λογής εκπομπή "κοινωνικής κριτικής", πάντα με καλές προθέσεις. Από τότε η Μαριέττα του Λέοντα εξαφανίστηκε από προσώπου γης (και πατρίς), γιατί πολύ τη διέσυραν οι τηλεκάντζαροι! Να όμως, να που τώρα ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ!

Φαίνεται πως, ο χορός του "Αβέρωφ" (κάτι σαν του Ζαλόγγου, στο πιο mainstream) της "άνοιξε" την όρεξη για περισσότερες φιγούρες κι έτσι φέτος θα χορέψει στο "Dancing with the Stars ΙΙ", μαζί με άλλους "ταλαντούχους"! Το πάρτυ φαίνεται πως ξεχάστηκε, και οι υπεύθυνοι του ΑΝΤ1 αποφάσισαν να τη βάλουν να μας δείξει "πώς την στρίβει την πιρουέτα" όχι στο deck, αλλά στο πλατό. Παρτενέρ της θα είναι ο περσινός την Έρρικας Πρεζεράκου, Θοδωρής Παναγάκος, ο οποίος αφού κουμάνταρε ...φουσκωτό, θα αναλάβει φέτος το "θωρηκτό"!

Με άψογο μακιγιάζ, η Μαριέττα Χρουσαλά, πάλαι ποτέ συνεργάτις του Πρόδρομου Καθινιώτη (με ...έφεση στα "αέρια), μίλησε για τις πρόβες που κάνει και πολύ με συγκίνησε, σε σημείο που προσφέρομαι αφιλοκερδώς να κάνω εγώ τις προπονήσεις για χάρη της, για να μην κουνηθεί ούτε κόκκος σκιάς από τα ματάκια της.
Είμαι σίγουρη, μα τα δώδεκα ποδαράκια μου χωρίς πουέντ, ότι ο Λέων θα πέταξε από τη χαρά του (μαζί μ' αυτόν κι η φράντζα του) όταν η Μαριέττα του θωρηκτού του ανακοίνωσε ότι θα χορέψει στην TV. "Κάτσε να πάρω τηλέφωνο και τη μαμά να της το πω", θα αναφώνησε χαρούμενος.

Αυτό μου αρέσει στην ελληνική τηλεόραση: οτι δίνει άφεση! Πέρυσι η Μαριέττα ήταν η "νεόπλουτη", η "ψωνισμένη που ήθελε και "Αφέρωφ", η "λάικα από το Μπουρνάζι που ...την είδε grande dame", φέτος όμως είναι "η Μαριέττα του Dancing"!

Αν όμως, φέτος το καλοκαίρι ή του χρόνου, γίνει ξανά το πάρτυ της οικογένειας Πατίτσα-Λεμού στο "Αβέρωφ", θα είναι η "Μαριέττα που χορεύει μπάλο σε καράβι που βουλιάζει"... Έτοιμα θα της τα έχουν και τα κουδούνια και τα ωραιότατα πλάνα από το show!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου