Stay connected

Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

Ένα "λαθάκι" μερικών μηδενικών!

Όπως έχετε καταλάβει αγαπητά μου έντομα, με το Σβίγγο νταραβεριζόμαστε τελευταία. Δεν το λες σχέση ακριβώς, ούτε και fuck buddies όμως! Από τη στιγμή βέβαια που τελευταία διανυκτερεύει όλο και πιο συχνά στη φωλιά μου, του ξεκαθάρισα πως πρέπει να σταματήσει να επισκέπτεται και άλλες φωλιές.

Ο Σβίγγος, σαν μπερμπαντάκος που είναι, φαίνεται ότι δυσκολεύεται να το αποδεχθεί. Εγώ από την άλλη, είμαι μεν μια κυρία αλλά δεν είμαι και κανένα χάπατο. Προχθές λοιπόν που ξέχασε το σακάκι του στη φωλιά, έκανα μια μικρή έρευνα και στις 14 τσέπες του. Ανακάλυψα λοιπόν το βιβλιάριο της τραπέζης του. Ανοίγω να δω το υπόλοιπο, περιμένοντας από το μικρό μου ρεμάλι να μην έχει πάνω από 100 ευρώ μέσα και τι να δω; 17.800 ευρώ!!!

Όταν γύρισε στη φωλιά, γεμάτος ορέξεις, τον περίμενε μια μεγάλη έκπληξη. "Έλα εδώ βρε κατεργάρη, πού τα βρήκες αυτά τα λεφτά; Πού είσαι μπλεγμένος;"

"Τι λες τώρα Σαλταπηδίτσα μου", μου είπε με το πιο μελιστάλαχτο ύφος του. "Είναι προφανές ότι έγινε λάθος από την τράπεζα. 1.780 ευρώ έπρεπε να είχα και μου πρόσθεσαν ένα μηδενικό!"

"Τι λες βρε σαχλαμάρα! Κάνουν οι τράπεζες τέτοια λάθη;"

"Πως δεν κάνουν καλή μου; Δεν έμαθες που βρέθηκε πρώην υπουργός να έχει καταθέσεις ύψους 178 εκατομμυρίων ευρώ; Του είχαν προσθέσει κι αυτού πολλά μηδενικά κατά λάθος! Να δεις που κάτι θα γίνεται με το νούμερο 178. Δεν πρέπει να είναι σύμπτωση!"

Η αλήθεια είναι πως με το τελευταίο που είπε με αποστόμωσε. 178 εκ. ευρώ; Δεν μπορεί να είναι αλήθεια. Υπουργός με τόσα λεφτά; Πού να τα βρήκε; Λάθος θα είναι και αυτό.

"Και δεν μου λες", συνέχισα, "για να 'χουμε καλούς λογαριασμούς, πόθεν έσχες;"

"Σου 'χω πει βρε καρδούλα μου, αυτά είναι κάτι ψιλά που τα είχα πριν γνωριστούμε. Για να έχω να δώσω κάτι στα παιδιά μου."

"Το ότι τα είχες από πριν δεν μου λέει κάτι. Το θέμα είναι πως τα απέκτησες!"

"Ωραία", μου λέει, "αφού δεν με πιστεύεις ρώτα το φίλο μου τον Άκη τον Ακρίδη"!

"Τώρα μάλιστα", του απαντώ έξαλλη, "θα ρωτήσω το κολλητάρι σου να μου πει πού βρήκες τα λεφτά; Δεν ρωτάω καλύτερα την επιτροπή της Βουλής που ερευνά το πόθεν έσχες των βουλευτών; Πιο σίγουρο είναι να πάρω απάντηση!
"Αυτό ήταν," του φώναξα πετώντας του στα μούτρα ένα μαξιλάρι, σήμερα θα κοιμηθείς στον καναπέ!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου