Stay connected

Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

Παντού υπάρχει ένας …Κυνόδοντας

Είχα υποσχεθεί στον πράσινο εαυτό μου να μην ασχοληθώ με τον «Κυνόδοντα», αλλά όσο και να θέλω ν’ αγιάσω δεν μ’ αφήνουν. Πήγα χθες σ’ ένα καφενείο, έτσι γι’ αλλαγή, με τον Σβίγγο, να πιούμε μια μπυρίτσα, να ξεσκάσουμε βρε αδερφέ. «Πιάσε ένα …Μύθο», φωνάζω σηκώνοντας τέσσερα πόδια στον αέρα και τότε συνωμοτικά ο Σβίγγος μου λέει: «ξέρεις, ε; Την τελευταία διαφήμιση του «Μύθου» την έκανε ο Λάνθιμος».

Μου γύρισε το μάτι «φρουτάκι» και χτύπησε και τζακ-ποτ! Άρχισε να κουδουνίζει ο εγκέφαλός μου σαν τα παλιά τηλέφωνα με τα καντράν. «Τι είπες, βρε αθεόφοβε», του πετάω στα μούτρα και τον βουτάω από την κεραία. «Δεν σου ΄χω πει να μην χρησιμοποιείς το όνομα του You know who (εντάξει, είμαι φαν του Χάρυ Πόττερ το παραδέχομαι) μπροστά μου; Θέλεις να φτιάξω κουκούλι και να κλειστώ μια για πάντα μέσα;

Αλλάζω την παραγγελία, μου φέρνει ο «μικρός» μια ΑΛΦΑ και σβήνω την φούντωσή μου, στον ζύθο. Σε όλη την διάρκεια της επιστροφής δεν έριξα βλέμμα στον Σβίγγο, ενώ τον καληνύχτισα μ’ ένα ξερό «καλό ξημέρωμα». Μπαίνω στη φωλιά μου και για να γλαρώσω ανοίγω τηλεόραση, ο μόνος σίγουρος τρόπος να ξενερώσεις και να πας για ύπνο.

Πάνω στο ζάπινγκ πετυχαίνω διαφημίσεις σε ΟΛΑ τα κανάλια όμως κι επειδή την τενοντίτιδα από το πολύ «τσίκι τσίκι» στο τηλεοκτρόλ την έχω στο τσεπάκι το αφήνω σ’ ένα τυχαίο κανάλι (μπορεί να ήταν το MEGA, γιατί κάπου μεταξύ ύπνου και ξύπνιου νομίζω ότι είδα τον άρχοντα των μονοκύτταρων οργανισμών, Γιάννη Ντερμπεντέρη, Καροτσέρη, κάπως έτσι πάντως τον λένε).

Το επόμενο πλάνο ήταν μια παρέα που έπινε μπύρες και τότε ο συναγερμός ήχησε ανάμεσα στις τρυπίτσες που έχω για αυτιά. Πίνουν «Μύθος»! «Ωχ, τη βάψαμε, τώρα θα σηκωθούν να ξεκοιλιάσουν καμιά γάτα», σκέφτηκα με πόνο ψυχής, αφού η σύνδεση με …Λάνθιμο έγινε αυτόματα. Αλλά ευτυχώς, κανένα τετράποδο δεν κινδύνεψε! Μόνο οι ηθοποιοί που πήραν μέρος κι αυτό γιατί ο ένας ο άμοιρος, σύμφωνα με το σενάριο, μιλούσε για τον –σώνει και ντε- γιο που περίμενε η γυναίκα του, χωρίς να του περνάει η ιδέα ότι το παιδί μπορεί να είναι κορίτσι, αλλά δεν του είπε κανείς ότι στο sequel της διαφήμισης, η σύζυγος θα βγάλει από τη λάμπα της μια μινιατούρα αεροπλάνου!

Κάπου εκεί με πήρε ο ύπνος… Κι είδα στο όνειρό μου ότι ο Λάνθιμος μου πρότεινε να του γράψω λιμπρέτο για rock opera, αλλά εγώ είχα ήδη συμφωνήσει με τον Καρβέλα. Τι σου είναι το υποσυνείδητο όμως…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου