Stay connected

Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

"Ο Μπαμπινιώτης?? Τα σπααααααει!!!! "

Οπως θα εχετε καταλάβει μέχρι τώρα, η Σαλταπήδα σας, είναι χαρωπό και ζουζουνιάρικο έντομο, που του αρέσουν οι βόλτες, όχι μόνο για ψώνια και καλοπέραση στο κέντρο, αλλά και στα τηλεοπτικά και ιντερνετικά στέκια, σε δέντρα περίεργα, οπως το twitter, το Facebook- όπως και στις εκπομπές  "γενικής ενημέρωσης" (για τις ζωές των επωνυμων -και καλά) και δεν συμμαζεύεται: θέλει βλέπετε, να είναι μέσα στη καρδιά των γεγονότων,για να μπορεί να τα μεταφέρει στους Σαλταπηδοφίλους της- όοοοοολους εσάς!

Με τι κόστος όμως αγαπημένοι μου!! Όχι μόνο για τα ματάκια μου και τα αυτάκια μου,αλλά και για τα ευθραυστα τα νεύρα μου,που υπομένουν του Χριστού τα πάθη κάθε φορά. Σήμερα,θα απομονώσω μόνο την "νέα-νεοελληνική γλώσσα" που μπορεί να σε ρίξει στα prozac με την επαναλαμβανόμενη χρήση τους -θα το έλεγα "κατάχρηση", αλλα και πάλι θα απείχα πολύ απο τον αρνητικό προσδιορισμό που θα ήθελα να προσδώσω!

Απο αφορμές; Άλλο τίποτε! Καθήστε σε εναν αναπαυτικό καναπέ,και ανοίξτε την τι-βι σας σε μια εκπομπή "χαριτωμενιάς" :ξέρετε,αυτές που ασχολούνται με το τίποτε, αλλα το σερβίρουν τόσο πικάντικα οι άτιμοι,που δεν ξέρεις αν πρέπει να δώσεις συγχαρητήρια στους συντελεστές για την αριστοτεχνική τους προσπάθεια να φτιαξουν "ζωή" απο το τίποτε, ή να πετάξεις το δέκτη σου από το παράθυρο:όμως, ας φρενάρω-δεν ήθελα να κράξω την θεματολογία -εδώ- παρα μόνο τις εκφράσεις που σε χτυπάνε αλλεπάλληλα κατά τη διάρκειά τους.

Ενα παράδειγμα? "Δ ε ν  υ π ά ρ χ ε ι"!!!! "Δεν υπάρχω", "δεν υπάρχεις", "δεν υπάρχει", σε κάθε πρόσωπο, πτώση, έγκλιση και χρόνο: δεν μπορώ παιδάκια, τα νεύρα μου!! Δεν είμαι απαραίτητα κατά των νεοτερισμών στην ελληνική μας γλώσσα, αλλά η χρήση τους σαν "trend", "hype", "moto" (για να μπω στο κουκούλι του ρόλου...) με σκοπό να δείξουνε πόσο, μα ΠΟΣΟ πολύ σουπερ -κουλ και "in" είναι  στους (δυσμοιρους -αλλα και με τάσεις λατρείας του αρχαίου θεού Μαζώχ) τηλεθεατές τους: "Καλά, μιλάμε, το ντύσιμό της, τα  σ π ά ε ι!!! "( ναι, τα ευαίσθητα αυγουλάκια μας- και δεν εννοώ αυτά που βγάζουν τις κάμπιες - μετά την τεσσαρακοστή επανάληψη), "Μιλάμε ,αγάπη μου, έ γ ρ α ψ ε αυτό που είπες!!!" (ναι, με πυρωμένη μασιά στο νευρικό μας σύστημα!), "πολύ προχώ το στυλάκι σου!! μωρό μου" (προχός και ξερός!). Ουκ έστιν αριθμός των παραδειγμάτων που μπορώ να φέρω,αλλα ήδη αρχισα να ανεβαζω κίτρινο πυρετό, και φοβάμαι μην παρεκτραπώ:Οχι, δεν θα πέσω στο επίπεδό τους, αγαπημένοι μου αναγνώστες,φίλοι, συν-Σαλτάπηδοι. Ήθελα όμως να τα πω κάπου,να ξεσκάσω, γιατί αλλιώς θα σκάσω!

Θα μου πειτε -και με κάθε δίκιο- "μην τις παρακολουθεις βρε Σαλταπηδιάρα τις εκπομπές αυτές"! Τι να κάνω όμως, που θέλω να σας εχω ενημερωμένους και στα όπα -όπα???

Τέτοια αφοσίωση;;; Μιλάμε, δεν υπάρχει!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου