Stay connected

Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

Ρε τη ρουφιάνα την τράπεζα!

Χτυπάει που λέτε χθες το τηλέφωνο στη φωλιά μου. Ήταν από την τράπεζα του Σβίγγου! Βλέπετε έχει πιστωτική κάρτα και έχει δώσει για τηλέφωνο το δικό μου καθώς αυτός έχει μόνο κινητό (έχει λέει καλό σήμα γιατί τον βοηθάνε οι κεραίες του!) Θα μου πείτε τι τη θέλει την πιστωτική ο Σβίγγος; Ε, την είχε βγάλει πριν μερικά χρόνια όταν οι τράπεζες έδιναν δάνεια και κάρτες με τη σέσουλα. Σήμερα, αν έμπαινε ο Σβίγγος στην τράπεζα θα ήταν τυχερός αν δεν τον ψεκάζανε με aeroxol!

Όταν λοιπόν με κάλεσε μια ευγενική κατά τα άλλα υπάλληλος, με ρώτησε αν ήμουν συγγενής του Σβίγγου. "Μάλιστα" της λέω.
"Τι είδους συγγένεια έχετε;" με ρωτάει. "Τι σας νοιάζει καλέ εσάς;" λέω εγώ.
"Σας ρωτάω γιατί μπορεί να ενδιαφέρεστε για τη νέα μας υπηρεσία Divorce-alert"!!!
"Τι είναι πάλι τούτο;"
"Α, να σας ενημερώσω. Σύμφωνα με έρευνες που έχουν γίνει, οι αγορές στις πιστωτικές κάρτες μπορούν να δείξουν την τάση που έχει ένας άνθρωπος να πάρει διαζύγιο 2 χρόνια πριν το πάρει! Δεν το ακούσατε; Είναι πολύ πρόσφατο βέβαια αλλά εμείς σαν πρωτοπόρος τράπεζα δημιουργήσαμε τη νέα υπηρεσία Divorce-alert! Αν είστε σύζυγος, αρραβωνιαστικιά, ή σύντροφος ενός πελάτη μας μπορείτε με μόνο 5 ευρώ το μήνα να λαμβάνετε μια εκτίμηση πρόθεσης διαζυγίου ανα πάσα στιγμή!"

Στη συνέχεια  είπε κάτι πάρα πολύ γρήγορα και με πολύ σιγανή φωνή από τα οποία έπιασα σκόρπιες λέξεις όπως "ουδεμία ευθύνη", "δεν αποτελεί", "η τράπεζα απαλλάσσεται από κάθε ευθύνη" και άλλα παρόμοια.

Εντυπωσιάστηκα και έμεινα άφωνη. Κοίτα να δεις που έχει φτάσει η τεχνολογία σκέφτηκα. Ευτυχώς όμως δεν χρειαζόμουν τη νέα υπηρεσία της "πάντα έτοιμης να προσφέρει στον πολίτη" τράπεζας. Βλέπετε εκτός από το τηλέφωνό μου, ο Σβίγγος έχει δηλώσει και τη διεύθυνση της φωλιάς μου για το λογαριασμό μου! Και ο άτιμος ο Περιστέρης ο ταχυδρόμος όλο ανοικτό το φέρνει το φάκελο με το λογαριασμό της πιστωτικής... ;-)     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου