Stay connected

Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

Another one bites the dust!

Χθες βράδυ ετοίμαζα τις βαλίτσες μου, γιατί αποφάσισα να περάσω το τριήμερο της 25ης Μαρτίου στις Βρυξέλλες. Δεν ξέρω γιατί, αλλά το εθνικό μου συναίσθημα φούντωσε μέσα στο πράσινο στήθος μου και θεώρησα σωστό να πάω και να το αμολύσω εις την αλλοδαπήν. Βασικά, η Παναγιώτα η μύγα που νταραβερίζεται με το Δημόσιο, μου «έκλεισε» φτηνά εισιτήρια με ένα γκρουπ που πάει κι εκείνο Βρυξέλλες, αλλά για δουλειά, δεν έχω ιδέα για ποιους μιλάει(!).

Τέλος πάντων, μεταξύ καλτσών και βρακιών μεταξωτών (γιατί πώς θα πάω τον επιδέξιο πωπό μου στο εξωτερικό) ακούω σήμα έκτακτου δελτίου ειδήσεων στην τηλεόραση. «Αμάν, πάει ο πυρηνικός αντιδραστήρας 3 στη Φουκουσίμα», σκέφτηκα και πάνω που ήμουν έτοιμη να πάρω τον Σβίγγο τηλέφωνο και να οργανώσουμε ντου σε κανένα σούπερ μάρκετ, η είδηση ήρθε και με χαστούκισε.

Ο πορτογάλος πρωθυπουργός Ζοζέ Σόκρατες (αλήθεια, τι σχέση έχει με τον παλαίμαχο ποδοσφαιριστή;) παραιτήθηκε γιατί το κοινοβούλιο απέρριψε ομόφωνα τα μέτρα λιτότητας που πρότεινε, ώστε να αποφύγει η Πορτογαλία (το ένα από τα P.I.G.S.) την βοήθεια του ΔΝΤ. Τα «βρόντηξε» ο Ζοζέ και πολύ το χάρηκαν όλοι και περισσότερο οι ΔΝΤούδες που ήδη τρίβουν τα βρωμόχερά τους.

Αμέσως άρχισαν οι εκτιμήσεις, πόσα ευρώ δάνειο θα πρέπει να δώσουν στους Πορτογάλους για να ξελασπώσουν, τι κοστουμάκι θα τους «κόψουν», άρχισαν να παίρνουν μέτρα τα κοράκια απ’ άκρη σ’ άκρη σ’ όλη την Ευρώπη. Ογδόντα δισεκατομμύρια ευρώ, λέει, θα πρέπει να δανειστούν για να ξελασπώσουν. Α, ρε Λισαβώνα, τι σε περιμένει!

Ο πρόεδρος του Eurogroup Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ Βαν Νταμ, δε, είπε ότι αν η Πορτογάλοι δεχτούν να μπουν στον μηχανισμό στήριξης, με τα γρανάζια-γκιλοτίνες, θα γίνει «υπό αυστηρές προϋποθέσεις», δηλαδή με αντάλλαγμα τη λήψη σκληρών οικονομικών μέτρων, τόσο σκληρών σαν γραβιέρα Νάξου.

Δηλαδή, έτερον εκάτερον! Οι Πορτογάλοι προτίμησαν να τους …γλεντήσει το ΔΝΤ, πάρα η κυβέρνησή τους. Βέβαια, για να ‘μαι δίκαιη, δεν έχω δει ποια ήταν τα μέτρα που σκόπευε να βάλει ο Ζοζέ στους δόλιους Πορτογάλους, αλλά οι κεραίες μου, που έχουν ένστικτο, μου λένε ότι χειρότερα από του Ντομινίκ αποκλείεται να ήταν.

Τελικά, αυτοί οι Πορτογάλοι είναι χαζοί. Δεν ήξεραν, δεν ρώταγαν το …σαϊνι τον ΓαΠανδρέου να μάθουν «τι εστί ρίκο ρίκο ρίκοκο», δηλαδή βερίκοκο; Τώρα, θα πιαστούν στη φάκα σαν τα ινδικά χοιρίδια και πολύ θα το «απολαύσουν»!
Έτσι είναι αυτά, another one bites the dust, που έλεγαν κι οι Queen. Κι ο Ντομινίκ θα συνεχίσει να τινάζει το χώμα από το ακριβό σακάκι του…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου