Stay connected

Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

Ο χορός του ...ταψιού

Για πολλά χρόνια έκανα μαθήματα χορού. Όχι με τη θέληση μου, η γιαγιά μου, η Σαλταπηδόγρια με τραβολόγαγε στα μαθήματα του ΚΑ.ΠΗ. γιατί δεν ήθελε να την ακουμπάει κανένας από τους τρελόγερους που κυκλοφορούσαν εκεί, βλέπετε είναι χήρα και δεν γουστάρει να "δώσει δικαιώματα στη γειτονιά".
Κάπως έτσι, από μικρό Σαλταπηδάκι έμαθα να χορεύω τανγκό, βαλς, ρούμπα, σάμπα, τσα τσα κι ότι άλλο ερχόταν στο κεφάλι της δασκάλας Πασχαλίτσας με τα πουπουλένια κοστούμια και τα ψιλοτάκουνα πεδιλάκια.

Όταν πέρυσι άρχισε το Dancing With the Stars, κάθε Κυριακή καθόμασταν οικογενειακώς να το παρακολουθήσουμε, γιατί ήμασταν φαν -ΟΛΟΙ- της Ματθίλδης Μαγγίρα. Γι' αυτό, κάθε φορά που έβγαινε να χορέψει η Ευγενία Μανωλίδου κάναμε ζουζουνο-βουντού, μήπως κι έπεφτε και στούμπιζε τον πωπό της κι έπαιρνε η "δικιά μας" περισσότερους βαθμούς.

Φέτος όμως; Ποιον θα υποστηρίζουμε; Είδαμε την πρεμιέρα, πάλι οικογενειακώς, και οι διαφωνίες μας ακούστηκαν μέχρι τον απέναντι αγρό, μάλιστα ένας τυφλοπόντικας ήρθε να μας κάνει παρατήρηση, αλλά τελικά τον κρατήσαμε στην παρέα μας, μήπως κι απ' αυτά που βλέπαμε ξανάβρισκε το φως του, ο έρμος! (λάθος εκτίμηση τελικά).

Η γιαγιά τάχθηκε αμέσως υπέρ του Τρύφωνα Σαμαρά γιατί της θύμιζε τον ξάδερφό της τον Ρούλη, που έκανε καριέρα χορευτή στα μπαλέτα της Ραφαέλα Καρά, μαζί με τον Λάκη Γαβαλά. Ο πατέρας μου ψήφισε Αγγελική Ηλιάδη, γιατί μόνο που είδε τους κοιλιακούς της του έτρεξαν τα σάλια, με αποτέλεσμα η μάνα μου να αρχίζει για μια ακόμη φορά μαθήματα πιλάτες, που με μαθηματική ακρίβεια θα λήξουν......ΤΩΡΑ! Πριν γραφτεί πάντως έριξε ψήφο εμπιστοσύνης στον Γιώργο Χρανιώτη, γιατί "αυτός είναι άνδρας αγάπη μου κι όχι εσύ που έχεις κάνει μια μπάκα χειρότερη κι απ' του Μπάμπουρα", όπως χαρακτηριστικά "ξέρασε" στα μούτρα του μπαμπά.

Εγώ ήμουν η μόνη που δεν μίλησα και δεν τάχθηκα στο πλευρό κανενός! Προσπαθούσα να διακρίνω πού είναι φέτος ο λάκκος της φάβας. Ποια θα είναι η νέα Μανωλίδου και ποια η καινούργια Μαγγίρα. Με λίγα λόγια ποιες θα ...μαλλιοτραβηχτούν με πιρουέτες, στροφιλίκια και κωλοτούμπες. Και να, ήρθαν οι εκπομπές ποικίλης ύλης να μου "ανοίξουν τα μάτια".

Η Νάντια Μπουλέ, λέει, έχει τις ευλογίες του ΑΝΤ1 γι' αυτό την "σπρώχνουν" (στο γκρεμό μάλλον, γιατί αν την ήθελαν "σώα κι αβλαβή" θα της έδιναν εκπομπή και δεν θα την έβαζαν να χορέψει). Είναι δηλαδή κάτι σαν την Ευγενία την περσινή, το σπασικλάκι που ξεπατίκωνε όλες τις χορευτικές φιγούρες κι έπαιρνε τους καλούς βαθμούς στο ...τέλος του τριμήνου.

Όσο για τη νεο-Μαγγίρα; Χμμμμ...αυτή ακόμη αναζητείται, αν κι έχω μια πονηρή ιδέα! Μου ΄ρχεται ένα όνομα στο νου, που είναι "μανούλα" στις ίντριγγες κι αρκετά φιλόδοξη, επηρμένη και αφελής ταυτόχρονα που θα μπορούσε να κάνει την ...Ματθίλδη. Όνομα δεν λέω, αλλά αν είστε λίγο ...Σαλταπήδια ή την έχετε καταλάβει ήδη ή θα την "αναγνωρίσετε" λίαν συντόμως!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου