Stay connected

Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

Κι όλα τα σκυλιά της νύχτας...

Συνάντησα που λέτε το πρωί την Παναγιώτα τη μύγα. Ερχόταν από το ξέφωτο όπου μαζεύονται όλες οι κουτσομπόλες και συζητάνε αυτά που συμβαίνουν στο Δάσος. "Έλα να σου πω", μου λέει, "τι έμαθα".

"Τι έγινε, ο Χατζητζίτζικας ο τραγουδιστής είναι τελικά γκέυ;"

"Τώωωωωρα", μου απαντά η Παναγιώτα, "άλλο όμως έμαθα εγώ! Οι σκορπιοί του Μπάμπη του Σκορπίτη, μπαγλάρωσαν καμιά διακοσαριά ζωντανά χθες! Γυρνούσαν λέει το βράδυ και εκβίαζαν τα ζωντανά που κυκλοφορούν το βράδυ. Πουλούσαν λέει προστασία ακόμα και σε κουκουβάγιες!"

"Κάτι είχα ακούσει γι' αυτό" απάντησα εγώ. "Είχε καταντήσει μάστιγα το φαινόμενο. Η φίλη μου η Λίτσα η πυγολαμπίδα, είχε πληρώσει πολλές φορές σε κάτι περίεργους για ένα μπαράκι που είχε στην παραλιακή δίπλα στο ξέφωτο! Μπράβο τους όμως τους σκοπρίτες (έτσι λέμε χαϊδευτικά τους σκορπιούς-μπάτσους), έκαναν και ένα σωστό. Τελευταία το Δάσος τα έχει βάλει μαζί τους. Τους χρησιμοποιεί η κυβέρνηση για να αποτρέπουν όλες τις διαμαρτυρίες μας και τσιμπάνε στο ψαχνό με το παραμικρό!"

"Χαχα", γέλασε με τη χαρακτηριστική τσιριχτή φωνή της η Παναγιώτα. "Μη βιάζεσαι τόσο. Ο φίλος μου ο Κουνούπης, τον ξέρεις;"

"Θύμισέ μου..."

"Ο εφοριακός καλέ, που σου ρουφάει το αίμα κάθε τόσο, έχει μια θεωρία! Λέει πως η σύλληψη των εκβιαστών μπορεί να μην είναι τόσο αθώα όσο φαίνεται. Γιατί μπορεί λέει αυτοί που μπαγλάρωσαν οι σκορπιοί να ήταν απλά ανταγωνιστές τους το βράδυ...δεν ξέρω αν με πιάνεις!"

"Ααχχχχ, σε πιάνω Παναγιώτα μου δυστυχώς, σε πιάνω..."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου